Dad

1 05 2008

Omdat het vandaag zijn verjaardag is, omdat ik fier ben dat hij mijn vader is, omdat ik het hem niet altijd makkelijk maak, omdat het niet altijd Stef Bos moet zijn en om nog zoveel andere redenen…

K’s Choice – Dad

I was a kid, you were my dad
I didn’t always understand
I wanted freedom, you got mad
You were concerned, I got upset
I didn’t recognize you yet

And did you cry, I know I did
When I lied to you
I didn’t want to hurt you
I just never knew I did

You never told me that you loved me
I know you didn’t know how
I guess that shows we’re much the same
‘Cause I love you too and until now
I’ve never said those words out loud
I hope you’re proud
To be my dad…

What are your secrets, do you pray
Is there a god that shows your way
I wish I knew…
Do you have crazy fantasies
What happens in your dreams
I want to know…

I guess you’ll always be a mystery to me
But you taught me how to value life
And what else do I need
I have a dad who watches over me

(Beluisteren? Klik hier!)

Acties

Information

16 responses

1 05 2008
tine

Prachtig nummer. Ik werd er opnieuw helemaal stil van.

1 05 2008
byeline

idd, super!

1 05 2008
Myle

Gelukkige Verjaardag papa van Linn!

1 05 2008
Daniel

Gelukkige verjaardag aan de papa van Linn. En vergeet nooit: daddy’s gonna pay for your crashed car.

1 05 2008
Eigenwys

Happy Birthday, Linn-dad

1 05 2008
R.becca

Idem zoals iedereen hier papa-Linn

1 05 2008
cursief huigje

Bllij dat je deze song koos, en niet ‘Daddy cool’ van Boney M :))

1 05 2008
Anne

Een supernummer, maar zo’n triestige tekst !
Een gelukkige voor je papa :)

1 05 2008
Nashje

Vind ik ook een heel mooi nummer…

1 05 2008
elke

Proficiat papa van Linn!
Verjaren jullie allemaal zo kort opeen? Laatst was het nog aan je zus en mama.

1 05 2008
elsje

Van harte (en je vader natuurlijk ook) :-)!

2 05 2008
Cijferkes

nice nice nice! :)

ps: uwe mail zal oooooooit wel ‘s beantw. worden ;)

2 05 2008
Thomas

Woow, elk jaar een vrije dag op de verjaardag. Moet zalig zijn :D

3 05 2008
micheleeuw

Van harte proficiat aan je papa !
Geniet van hem nu je nog kan (de mijne is namelijk al heel lang dood) !
Mooie tekst, heel passend! ;-)

3 05 2008
Life is a dance *

Zeer mooi liedje inderdaad. Wat dat terug thuis gaan wonen betreft: zorg er voor dat je echt wat je eigen plek hebt, dat is belangrijk. En verder heeft het alleen maar voordelen! :) Ik spaar geweldig veel terwijl ik ook nog eens geweldig veel geld opdoe bijvoorbeeld. En daardoor kan ik naar Australië. En veel gaan eten en nog zo van die dingen. Geniet ervan zolang je er zit!

3 05 2008
Linn

Bedankt iedereen voor de verjaardagswensen. Nu maar hopen (of toch niet, ahum) dat mijn vader stiekem mijn blog leest en de boodschap begrepen heeft. Hehe.

@ Elke: Mijn ouders en mijn zus verjaren inderdaad dicht op elkaar. Zelf ben ik eind januari al verjaard en dat betekent dus dat het hier al gedaan is met verjaardagstaart eten voor 2008.

@ Cijferkes: Neem gerust je tijd. Ik deed dat namelijk ook. Ahum. ;)

@ Thomas: Zeg wel. Het leven is niet eerlijk hé!? :p

@ Micheleeuw: Ik zal je wijze woorden in gedachten houden.

@ Life is a dance: Bedankt voor je berichtje. Het is om te sparen dat ik terug naar huis kom. Mijn ouders willen zelf ook dat ik daarom terug thuis kom wonen dus eigenlijk moet ik hen daar juist heel dankbaar voor zijn.

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

