Strasbourg

31 08 2008

Een van de hoofdrolspelers uit de voorbije vier jaar van mijn leven heeft beslist Gent in te ruilen voor Straatsburg. De voorbije week heb ik dus nog maar eens mijn verhuistalenten bovengehaald. Alweer wordt een hoofdstuk in mijn leven afgesloten en ik heb het er eerlijk gezegd wel moeilijk mee. Het afscheid met T. wordt echter nog uitgesteld tot woensdagochtend want deze namiddag rijd ik mee naar zijn nieuwe stekje in Frankrijk. Maandag, dinsdag en woensdagvoormiddag ga ik als een echte toerist Straatsburg verkennen. Ik zal dat in mijn eentje doen want mijn gastheer zijn eerste werkdag op zijn nieuwe job is morgen al. Spannend. Ik heb mijn trip alvast goed voorbereid want T. heeft momenteel nog geen internetverbinding op zijn appartement. Ook geen warm water trouwens. Hihi. Na de vakantiejob, de verhuis en het studeren krijg ik deze zomer dus ook nog een citytrip voorgeschoteld. Juij! Woensdagavond ben ik terug. Tot dan!

Acties

Information

10 responses

31 08 2008
mistsluier

Wauw leuk dat je hem gaat opzoeken in Straatsburg. Je had er vroeger al eens iets over geschreven in een blog. Gelukkig is er internet deze dagen…vroeger was uit het oog uit het hart…nu zijn er ook geen afstanden meer. We zijn zo mobiel geworden. Geniet van T. en van je citytrip, Straatsburg is mooi, zoals Gent;) Tot gauw!

31 08 2008
Karen

Toch een beetje een leuk elemant aan de verhuis dan :)

1 09 2008
Sine Metu

Tot dan! Zeg, je hebt toch uw fototoestel bij he?

1 09 2008
hilde

veel plezier :-)

1 09 2008
Daniel

Ik twijfel er niet aan dat dit een emotioneel beladen reisje voor je wordt, Linn. Maar ik vind het reuzeknap van je dat je T. op zo’n moment vergezelt. Geniet er maar eens lekker van. En ik moet mistsluier volledig bijtreden: Straatsburg is (bijna) zo mooi als Gent ;-) Kom veilig terug en tot later!

1 09 2008
micheleeuw

Have fun en be safe.

4 09 2008
eponine002

Waw! Ik ben er nog nooit geweest, maar toch wens ik je veel plezier!

4 09 2008
veerle

Ondertussen ben je dus hoogstwaarschijnlijk al terug. Leuk is het niet, he, als je vrienden zo ver weg gaan wonen. Want zelfs al is er nu internet enzo, dat is toch iets anders dan even bij elkaar binnenwippen. Anderzijds heb je nu wel een stek in ‘t buitenland waar je terecht kan.

5 09 2008
Evita

En telefoon is ook nog steeds handig :p Alhoewel dat natuurlijk iets duurder zal zijn :)
Maar zoals Veerle al zei: ge hebt nu wel een verblijfplaats in Frankrijke he! Enjoy :D

5 09 2008
Linn

@ Sine Metu: Ik had mijn fototoestel mee maar ik ben van geen enkele foto content. Tis triestig. ;)

@ Daniel: Het was op heel wat vlakken inderdaad een emotioneel beladen reisje maar ik ben blij dat ik geweest ben.

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

