Lentezon

21 03 2011

Deze middag, toen ik broeken stond te passen in een paskotje van de Vero Moda, kwam ik ineens tot het besef dat het veel te mooi weer was om van de ene kledingwinkel naar de andere te slenteren. Ik besloot de eerstvolgende trein naar huis te nemen en van de prille lentezon te gaan genieten. Vaderlief zijn Koga Miyata werd van stal gehaald en een fietstocht naar Kruishoutem en omstreken werd aangevat. Op goed geluk fietste ik wat rond en genoot drie uur en een vijftigtal kilometer lang van de zon en het  prachtige landschap in dorpjes als Wannegem, Mullem en Nokere. Heerlijk was dat. Wat mij betreft mag dat lentezonnetje nog vaak schijnen.


Acties

Information

6 responses

22 03 2011
Marc

Schoon licht hé, hoop dat het nog efkes zo blijft.

23 03 2011
elsje

Heerlijk! Die lentezon dan, want van fietsen houd ik niet. Daar heb ik Sjaak voor ingehuurd ;-) (ik wandel liever!).

31 03 2011
dannymale

Regelrecht in mijn achtertuin, maar ik verwacht er u niet meer.

22 04 2011
Pierre du Coin

mmm, 50 km… Respect, ik raak tegenwoordig niet verder dan de 2,5 van thuis naar het werk.

29 04 2011
Lies

50 km, hopelijk zonder pijnlijk gat achteraf :)

10 05 2011
storm

Mooie fiets!

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

