China-foto’s

8 09 2011

Volgende week heb ik een date met de mensen waarmee ik naar China geweest ben. We gaan samen eten (Chinees natuurlijk), herinneringen ophalen en foto’s uitwisselen. Dat laatste zal ongetwijfeld een ingewikkelde bedoening worden want we hebben allemaal honderden foto’s genomen. Het is bijna onvoorstelbaar dat ik erin geslaagd ben een veertigtal foto’s te selecteren om op mijn blog te zetten. Vraag me niet op basis van wat ik onderstaande foto’s geselecteerd heb maar ze geven in ieder geval een beeld van het China dat we te zien kregen. De foto’s zijn allemaal genomen in het zuiden van China: Yunnan, Guangxi, Guangdong, Hongkong en Macau.

(Je kan de foto’s vergroten door erop te klikken en als je wil weten wat je precies ziet dan moet je met de cursor over de foto bewegen.)

      Gong Nong Bridge?      


Acties

Information

6 responses

8 09 2011
Rob Alberts

Mooie foto’s, veel plezier met elkaar en het ophalen van herinneringen.
Vriendelijke groet

8 09 2011
Stijn

Ziet er zalig uit E.! :D Vertel je nog wat meer over je reis?

8 09 2011
middernachtsdromer

Ben ik de enige die nog liever tussen de struiken gaat – omringd door wolven en schietgeweren – dan over die goot te hurken? ;-) Puike foto’s anders!

8 09 2011
elke

Amai, zo mooi (buiten die laatste dan misschien ;-) ). Ik ben niet zo’n fan van ver buitenlandse reizen, maar China staat om één of andere reden wel in de ‘eventueel-lijst’. Nu nog iets meer zelfs.

8 09 2011
Nachtbraker

China, daar wil ik zeker nog eens naartoe! Maar die toiletten!!! :-)) Mooie foto’s!

12 09 2011
Storm

Aan de prachtige foto’s te zien, kan dat niet anders dan een schitterende reis geweest zijn! Het doet kriebelen om de valiezen te gaan pakken!

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

